Pikorde (PD)


‘En nu we het toch over seks hebben. Ik wil godverdomme ook wel weer eens gepijpt of afgetrokken worden,’ riep Mike.
Lizet bleef even stil. Dit had ze zien aankomen. Al een tijdje. Een ruzie om niets en hij gooit eindelijk zijn pik in de strijd. Dat wat er tussen hen in stond.
‘O, dus daar gaat het je om,’ zei ze, alsof ze verrast was.
‘Ja, precies daarom,’ zei Mike. Hij vouwde zijn armen over elkaar.
‘Dan heb je mooi pech. Je krijgt het niet.’
Ze zag hoe Mike zich verbeet, maar nu al tot zwijgen was gebracht. Zoals altijd als hij zijn gelijk niet kreeg. Het was zo gemakkelijk om hem stil te krijgen. En er dan toch nog een schepje bovenop doen.
‘Denk je soms dat ik  een boterham ben. Die smeuïg wordt als je er boter op smeert?’
‘Nou beeld je me af als een of andere verkrachter. Ik zou alleen maar willen dat je dat bij mij deed. Ik doe het toch ook bij jou,’ zei Mike.
‘Dat is anders,’ zei Lizet.
‘Hoezo anders?’ Mike hief zijn armen in de lucht. ‘Ik snap jou gewoon niet.’
‘Anders, gewoon. Minder smerig.’
‘O, dus als ik op jouw kut duik is het in orde, maar bij mij niet? Ik ben toch altijd schoon?’
‘Weet je, ik heb hier geen zin in nu,’ zei Lizet. ‘Trouwens, jij moet boodschappen doen. We hebben het er een andere keer wel over.’ Ze wist dat die andere keer nog wel even zou duren. Mike explodeerde niet zo vaak. Hij kropte het gewoon op.
‘Je weet dat ik het belangrijk vind, schatje,’ zei Mike.
‘Tuurlijk,’ zei Lizet. Ze liep op hem toe en gaf hem een kus op de mond. ‘Toe schatje, straks is de winkel dicht.’
Mike pakte de autosleutel van de tafel.
‘Ik zie je zo,’ zei hij en vertrok. Hij smeet niet eens met de deur.

Plaats een reactie